Detta åt vi efter pastan.... I love Pannac...

img_3231 (MMS)

Detta åt vi efter pastan.... I love Pannacotta . Börjar äntligen förstå matten, tills NU . Orkar inte räkna mer nu. Hållt på i 12 timmar.. Har beställt Matte B boken nu och hittat samhällsboken.  Min födelsedagsresa till Paris krånglar.. Snälla gud ge mig styrka att acceptera det jag inte kan förändra. Mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden. Med detta säger jag god natt och ett STORT grattis till min underbara vän Pauline som fyller 27 år idag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu