Jag fyller 25 år den 14 November.. Ska bli...

img_6895 (MMS)

Jag fyller 25 år den 14 November.. Ska bli härligt.. E det nu man ska då åldersnojja?? Inte jag iaf.  Jag har fått 2 helt underbara födelsedagspresenter redan. Av min gulliga bror Jannis så fick jag 2 biljetter till min favorit Dj Tiesto . Så den 17 december ska det bli underbart!! Min gumma Lina ska med också.  Sen så i fredags fick jag en vit iphone 4 av min fästman. I am so happy .. Tack så mycket båda 2!!!!! Milano med tjejerna om 7 timmar..  Love it.. Så min älskling skjutsade mig till Lina efter mitt jobb idag. Will miss him!! Och snart e halloween  festen. Fan va roligt det ska bli att träffa alla igen..  Idag började även Matte B kursen. Fan va svårt det e.  Nu ska jag försöka sova då vi ska upp om 4 timmar..  Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu