Kan inte sova :(. Idag va vi och kollade p...

img_9347 (MMS)

Kan inte sova :(. Idag va vi och kollade på lokalen till halloween festen och skrev kontrakt. Kommer bli as grymt. Eftersom jag låg med magsjukan i helgen så låg jag framför datorn. Så vi har beställt sjukt schyssta dekorationer. Längtar!!!!! På väg hem från jobber sist så hade precis Britney Spears konserten slutat. Fullproppat överallt. Seriöst......... Hur roligt e det att gå och lyssna och kolla på nån som sjunger play back????? Noooo way!! Your over girl.... Det e iaf min åsikt. Nån jag vill gå på e Rihanna.. Där kommer det bli en rejält show.  Nu ska jag släcka lampan. Sov gott!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Johannes

Men darling, hon sjöng för en gångs skull det mesta live! Puss

2011-10-27 @ 00:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu