Kan säga så här, jag kom hem från Milano m...

img_2356 (MMS)

Kan säga så här, jag kom hem från Milano med tjejerna idag och jag och Lina hade en sjukt rolig utekväll.. Vet inte när jag hade så roligt sist :). Igår va det 27 graders värme kl 19 på kvällen. Kommer bilder när jag orkar. Igår va det utgång igen då Pauline hade migrän och stanna hotellet i tisdags.  Vi gick inte och la oss, så somna första gången på flyget halv 11 imorse. Haha!! Har sovit 14 tim på 4 dagar..  Det va en tjej som undra vart jag hade köpt mitt sinnesrobön halsband. Och det kan man göra på bröstcancern webshop. Finns även som grupp på facebook så kan du trycka dig vidare!! Nu ska jag umgås med min man..  Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu