Låååååång helg..

Ja som sagt så var det en väldigt lång helg.
I fredags jobbade jag långpanna på jobbet som vanligt,
Fick min nya jacka som jag har längtat efter av min älskling :)
Här under har jag på mig jackan :). Ville ha den pga huvan. I love it <3 <3 <3



Efter jobbet skulle jag möta upp Madde för en drink på stan to catch up.
Som vanligt när vi e med varandra så slutade kvällen mycket senare än så.



Jag var nådigt bakis dagen efter, men eftersom det var min älskling Linas födelsedag så tog jag mig i kragen och fixade till mig. Det var förfest här hemma hos oss för att fira henne.
Sen drog vi till hotellet, och sedan blev det Solidaritet.
Jag hade skit roligt med allihopa.
Skulle ha mött Min gumma Sofia och några andra för en farvälkväll, då hon ska åka och resa i 5 månader.
Jag hade ingen mobil så kvällen blev som det blev.



Här e jag med mina älsklingar :).
Om exakt 1 vecka åker vi 3 till Milano och gör det osäkert tillsammans :)
Ska bli så underbart <3

Nu ska jag göra mig iordning för att jobba.. Inte taggad alls faktiskt men man behöver ju pengarna.

Kixxx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu