Paris on my birthday!! Or almost!! Jag och...

img_5970 (MMS)

Paris on my birthday!! Or almost!! Jag och min älskling hade beställt en resa till Paris över min 25 års dag. Nu blev hemresa inställd av Ryanair så vi måste vara i Paris en extra dag. Men det går inte så vi måste antagligen åka hem på min födelsedag. Inte roligt alls. Men då äter jag nog middag med min familj på min dag. Och dagen efter fira med mina kompisar och senare på kvällen skulle jag vilja att allihopa gick på Twilight ihop. Men det beror på om folk har tid. Jag mår fortfarande skit dåligt. Blir att vara hemma imorn också!! Sov gott allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu