Sjuk som ett as :( Började gårkvällen med ...

Sjuk som ett as :( Började gårkvällen med att må illa och hela huvud kändes tungt och tjockt. Sen spydde jag 2 ggr inatt och 2 ggr hittills idag . Skulle ha jobbat idag men fick sjukanmäla mig. Han fan inte råd med detta. Vi har iaf fixat en ny lokal till halloween festen då den förra brann ner. Så sjukt typiskt. Och vi har beställt våra dräkter och massa dekoration. Nu inväntas alla pengar att sätta in. Hoppa ni andra får en bättre helg än mig. Men som sagt hellre sjuk denna helg än nästa. 


Kommentarer
Postat av: Selina

Jag vet hur det känns vännen :-(

Krya på dig <3

2011-10-21 @ 23:36:50
URL: http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu