Will I make it??  Jag vet att man måste ha...

img_3998 (MMS)

Will I make it??  Jag vet att man måste ha rätt inställning för att man ska klara av saker. Men jag vet inte om jag kommer fatta matte B. Som tur är så har jag min gumma Pauline som hjälper mig. Ska försöka gå ner en dag på jobbet så jag orkar och hinner med allt. Jag har bara jobbat sen vi kom hem. Önska jag hade kunnat vara med och firat Pauline igår. Veckan e fullspäckad med plugg och jobb och träning då jag börjar träna imorn. Byr bye kilon :). Vi va och kolla på lokalen inför halloween festen. Kommer bli riktigt bra tror jag :).  Nej nu ska jag kolla på greys anatomy innan jobbet. Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu