2012 its going to be the best year :) I hope..

Jag kom ihåg när 2011 kom, då sa jag att det skulle vara mitt år.
Jag tycker nog inte riktigt att det har varit det, jag har lärt mig en del.. Jag har mognat och jag har tagit tag i massa saker.. Så 2012 ska bli mitt år :) I can feel it..
Jag har så mycket plnaer för nästa år, sen får man se vad det blir av det men jag ska göra allt jag kan för att lyckas med det.

To do 2012:

Jsg blir skuldfri.
Ska ta körkortet.
Dubai februari.
Ibiza med gänget.
Rhodos Augusti.
Och Thailand med hela familjen över julen och nyår :)

Jag glömde skriva sist att vi var med hela familjen på Eriksdalsbadet förra söndagen, sedan gick vi till Koh phangan och åt thaimat.. Det va super gott och jätte mysigt..
Det var som att vara tillbaka i Thailand, längtar så tillbaka. Och så hade dom ju Singha och Chang öl så jag var tvungen att ta en :)
Min bror Jannis kunde inte vara med tyvärr men jag hoppas nästa gång..



Igår var det ju 10 år sedan attentatet mot World trade center var..
Jag tycker att dte e så fruktansvärt och jag HATAR när människor tror att dom har rätten att spela gud och bestämma att människor ska dö..
Ta hand om er själva och skit i alla andra, och pengar e fan inget värt i längden..
Jag grät många tårar igår kväll oh mitt hjärta går ut till alla anhöriga..
R.I.P WTC.. <3 <3 <3

Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu