Back 2 school.. Here we goo :)

Hejsan allihopa..
Yes its right, im going back 2 school :)
Vi får se hur allt kommer att gå men jag ska kämpa på. Matte B och Samhällskunskap A ska jag börja med.
Sen kör vi på så att man har bra betyg att ansöka med på Universiteten med sen.
Jag var ju ej så mycket i skolabänken när jag gick på gymnasiet, men fy fan va roligt jag hade ändå.. Haha!!

Jag har även börjat öva rätt hårt på körkort teori. Går rätt bra faktiskt :)
I NEED a drivings licens... NOOOOWWWW!!!!
Orkar fan inte pendla längre.. Usch!!

I lördags jobbade jag, sen så kom Marina och hennes dejt David till restaurangen. Sen bar det av till GKs för att partaja. Vi mötte upp Lina, simon , Kais och hans tjej där.
Dom hade drinkbord så det var nice.
Hade sjukt roligt, dansa mycket, sen att kvällar förstörs av andra ibland e ju synd.
Men roligt hade vi iaf.

Min arm har varit bortdomnad och värkt och jag har haft svårt att lyfta den sen i söndags eftermiddag :(
Fick sjuka mig från jobbet igår, tänk er, en servitris som ej kan använda sin arm.. Haha!!
Idag e det lite bättre, borde vara hemma, men jag behöver gå till jobbet.
Får ta det lugnare bara.

Min far kommer till Sverige idag, får se hur allt det går, jag har ej så mycket tid att dela ut.
På lördag fyller min gumma Lina 27 år och det ska firas med ett brak.
Först förfest hos oss, drink på Ljunggrens, sen drinkbord på solidaritet förhoppningsvis och en jävla massa dans :)
Keep out!!

Nej nu ska jag fixa mig för jobbet..
Såg första avsnittet av nya säsongen av Gossip Girl idag.. I love it  <3 <3



Kixxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu