En sjukt seg dag och jag e helt slut..

2 nätter i rad nu så har jag sovit i 6 timmar bara, första natten gick ju filmen Carlitos Way med Al Pacino på natten.
Idag började dagen med att jag skulle upp och iväg kl 9 på morgen för att vara hårmodell åt min vän Emma på Odenplan.. Hon tupperade, gjorde flätor och sedan avslutade hon med dessa fina lockar :)



Sen åt vi lunch på restaurangen.
Det var ju 2 timmar kvar sen tills jag skulle börja, så jag pluggade grekiska och lästa, somnade på bordet i 10 minuter. Helt slut. Dagen har gått sakta och segt.
Kom precis hem, ska kolla på Idol och Lie to me nu..

Skulle ha varit ledig imorn, men ska hoppa in och jobba 5 timmar.
Sen e jag ledig tordag, då blir det lunch med min Bror Jannis och Min mamma.
Sen ska min Älskling få använda sin present från mig och åka Lamborghini :)

Helgen e jag ledig, ska bli helt underbart :))))

Sov gott allihopa..

Kixxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu