Im trying to be possitive :)

Hej allihopa..

Idag e jag ledig, känns underbart men det spöregnar utanför och det står risk för storm :(.
Så jävla typiskt, alltid när jag e ledig.
Igår fikade jag med Lina och Pauline innan jobbet men Marina kunde inte vara med, så ikväll ska vi fika allihopa igen. Underbart att träffa tjejerna och bara snacka skit :)

Milanoresan e bokad och klar, hoppas innerligt att min gumma Lina kan följa med..
Wouldent be the same without you..

Annars längtar jag tillbaks till plugget, vill att det ska börja nu, trodde aldrig att jag skulle vara taggad att börja plugga igen efter 6 år, men där ser man..

Vill ta några rader och skriva om min kompis som jag har haft sen jag var liten, hon heter Angelica Lindstedt och har fått barn för ett tag sen och nu har hon startat ett eget projekt att sticka olika ugglor, dom e så himla söta och jag ska också betställa :)
Jag gillar engagemanget och hon e jätte duktig..
Hennes blogg där hon visar dom och säljer dom heter: www.ugglemorsan.blogg.se.

Precis som Lina så måste jag lägga upp denna bilden som Malle la upp på oss igår, gamla tider och underbart var det.. Men dom tiderna e inte över man måste bara vara spontan och köra :)



Här om dagen gav jag pengar till bröstcancerfonden och till hälsan för barn genom att köpa saker på deras hemsida. Så det blev ett armband som det står vad cancer inte kan göra med en, att man ska vara stark i hälsan och i sinnet.
 

Och sen blev det ett halsband med sinnesrobönen på:
"God grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can, and the wisdom to know the difference."



Ska börja skänka ett bidrag varje månad till Unicef och sen vill jag bli fadder till ett barn i afrika.
Alla kan göra nått även fast det e lite..

Nu ska jag kolla på serier och mysa i soffan..

Kixxx 



Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad söt du är!

2011-09-09 @ 09:59:10
URL: http://ugglemorsan.blogg.se/
Postat av: Madame butterfly

Jag undrar bara var du köpt halsbandet?

2011-10-05 @ 14:38:45
Postat av: Elin

vart kan man köpa halsbandet? :)

2012-06-10 @ 22:23:49
URL: http://jonssonelin.myshowroom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu