Fyllan va ett faktum!! Baksmällan ännu vär...

Fyllan va ett faktum!! Baksmällan ännu värre!! Jobbade i lördags sen hem till min fina vän Sofia på förkrök. Blev mycket alkohol, sen gick vi ut för att möta upp Johan och hans vänner. Då Ted fyllde år. Dansade en hel del denna helgen också så jag hade roligt. Men bakis!!!!!!!!!!!!!! Jag saknar min gumma Olivia och min söta gudson, önskar dom va närmre mig. <3. Idag kommer min vän Lojsan hem till mig och ska sova över :). Har inte umgåtts på länge nu. Ska bli mysigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu