God morgon och trevlig tisdag. Tisdag e en...

God morgon och trevlig tisdag. Tisdag e en tråkig mellan dag som man bara vill ta sig förbi. Men igår kom iaf min gumma Lojsan hem till mig och sov över, sjukt länge sen vi sågs nu, skärpning. Vi åt tacos, snacka, kolla på BB och oscarsgalan. Det va mysigt. Min älskling va med också, man hinner ju inte ses så ofta tyvärr :(. Nu ska jag in och fixa mina naglar, dom e katastrof. Sen står det jobb på schemat. Köpte 2 skit snygga bikinis på Nelly hör om dag till våran Asien resa vi ska på om 5 veckor :). Längtar så sjukt mycket. We need a break from Sweden. Hoppas alla får en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu