Hej allihopa! Jag vet att jag ej har skriv...

img_3199 (MMS)

Hej allihopa! Jag vet att jag ej har skrivit på ett tag men jag la ner bloggandet ett tag då jag va så trött på vissa människor som ej kan ta vara på sina egna liv istället för att kritisera alla andra. Deras glashus borde vara i små splittror vid detta laget. Det har hänt mycket sen sist, har varit i Kristinehamn och umgåtts med mina underbara vänner och jag ska bli gudmor till sötaste Tino :). Det e en ära, hans mor Olivia och jag har gått igenom allt och lite till. Och nu står vi här, på samma planet som hon skulle säga. Idag blir det lite shopping, sen jobba ich efter det blir det vin med finaste Sofia, och kanske utgång ;). Call me if you want to join :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu