2012 blir vad man gör det till. Man kan vä...

img_1701 (MMS)

2012 blir vad man gör det till. Man kan välja :) Idag har jag haft en skit dag, skolan krånglar och jag bråka med en drama queen idag. Palla!! Jag tänker ignorera skiten! Hon e inte änns värd min tid och energi. 2012 handlar om nya tag och positiv energi, ändringar, umgås med vänner, familj, fästman och resa :). Vi ska ju till Thailand i april och nu blir det även malaysia :). Jag älskar att resa, det e då jag lever.. Ser så mycket fram emot det. Så just nu har jag att se fram emot: tatuering, gå och kolla på LMFAO med Edessa och Pauline.. Vår resa och kvalitetstid med mina nära och kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu