Bli fadder, hjälp till.....  Igår blev jag...

img_2430 (MMS)

Bli fadder, hjälp till.....  Igår blev jag barnfadder på plan, så jag ska snart få hem brev vart ifrån mitt fadderbarn kommer och en bild. Detta e något jag brinner för, jag vill kunna hjälpa utsatta barn, både barn som har hemska förhållande i sina länder och barn som har det hemskt hemma. Man måste börja nånstans. Och jag har även skrivit upp mig som volentär. Man kan inte ändra hela världen men om alla iaf börjar med ett barn var, eller ett projekt var så kan vi göra skillnad. Tänk på det när ni köper fina saker. Ni förtjänar det absolut men jag tror allt alla klarar sig utan 300 kr i månaden också. Med dom pengarna kan du hjälpa ett barn och hjälpa till på ett projekt. Nu ska jag iaf jobba och sen fira mina underbara fästman som fyller år idag <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu