I see good times coming :)

Hejsan allihopa :)

Nu e det slut på dom trista tiderna och den dåliga energin som finns runt en.
Jag ser mot ljusare tider.

Jag ska kämpa på i skolan oh klara det. Oavsett!!
Jobba på och spara pengar så jag kan åka och göra vad jag vill.

Jag ska kasta bort dom som ej uppskattar mig och lägga min energi på dom som gör det.

Vi ska åka ner till Skåne nästa vecka och hälsa på Johans familj och jag ska kramar på min älskling Olivia och hennes nyfödda son Tino. Ska bli underbart <3
Sen vidare till Kristinehamn på en visit över helgen och umgås med mina vänner, som jag saknar jättemycket och som har visat på sista tiden att det e dom som e the real deal in friendship <3

Saknar min gumma Sofia som e och ser världen just nu men i februari kommer hon hem och då ska vi flytta in henne i gamla stan.



Och min underbara gumma Filippa, som harhjälpt mig igenom saker och som alltid finns där, som det går att prata om allt med. Thank you for being a real friend <3



Vi ska äntligen boka vår resa till Thailand och Malaysia nu i helgen :)
Jag längtar så mycket så det spritter i kroppen..





Detta e en av klänningarna jag har köpt som jag ska ha och strosa runt med i Thailand..



Idag blir det skola, sola och vinmys med Fina Marina <3

Började även min diet i måndags och det går bra hitills men det e jobbigt som satan första veckan.
Ska köpa mig ett årskort på friskis & Svettis nu.
Jag och Edessa ska skaffa oss Sexy bodies for Rhodes 2012 :)
Skönt att ha någon som man kan peppa och som peppar en själv :).

Nej nu gott folk avslutar jag detta inlägg med att säga detta:



Precis så e det. Nu ska jag bli den gryma versionen av mig själv som jag va en gång i tiden.
Och ni som har knuffat bort mig, it aint no turning back.. See ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu