Nattugglan e fortfarande igång!!  Jag förs...

img_6728 (MMS)

Nattugglan e fortfarande igång!!  Jag försöker att lägga mig när jag kommer hem ifrån jobbet men nej då!!!!!!! Jag mest jobbat En sist jag skrev. Va men min man på Heron City i Söndags och kollade på nya Sherlock Holme äs filmen. Den va riktigt bra faktiskt. :). Mys!! Idag va jag och tatuerade in en fjäril ocanför texten på min handled och jag blev sjukt nöjd :). I love it.. Gulliga Edessa följde med mig igen. Tack <3. Imorn börjar skolan och jag har båda mina ämnen på tisdagar så det blir intressant! Wish me good luck!!! Fick hem massa kläder här om dagen som jag har beställt. Thailand and Malaysia here we come :). Sleep tight...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu