Nu åker jag vidare till dom Värmlandska skogarna :)

I tisdagskväll åkte vi till Ystad, min stackars man som jobbat i 12 timar fick köra i 6 timmar.
Igår va vi hela dagen i Ystad, fika med Johans kompisar och sen på kvällen var vi ute med svärmor och åt god middag, kvällen avslutades hemma hos henne med vin och massa gamla kort :)

Idag åkte vi in till Malmö och handla och sen vinkade min man av mig vid tåget.
Första gången jag ska åka till Värmland själv :( (fast han kommer på lördag :) )
För nu e jag på väg till Kristinehamn, sitter på tåget nu och ska byta i Katrineholm snart.
När jag e framme möter min gumma Åsa upp mig vid tåget, så ska vi hem till Camilla och sova över, så det blir lite som förr, massa snack, gott att äta..

Fick en fråga idag som jag blev så lycklig över, kommer avslöja det imorn :)
Ska träffa alla mina underbara bästa vänner denna helgen.
Så roligt att dom som ej bor där längre e där denna helgen så vi kan ses :)

Nu ska jag läsa vidare i min bok.
Ha en bra helg allihopa, det ska jag ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu