Nyårsafton var trevligt! 2012 here we are ...

img_2767 (MMS)

Nyårsafton var trevligt! 2012 here we are :) Nyårsafton firade vi hemma hos Shabnam och Kais, vi åt super god mat, och drack och åt efterrätt och umgicks! Fanns ju vissa saker som jag önska vi alla hade sluppit men kvällen blev ändå lyckad! Sommade kl halv 7 :). Nästa år e vi utomlands och firar. Sverige e verkligen ingenting för mig. Jag vill upptäcka världen och sen bosätta mig där jag trivs bäst. Nu ska jag dra iväg och fixa papper på skolan och sen jobba. Hoppas ni alla får en bra 2012. Det blir vad man gör det till. Och jag e taggad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu