Kristinehölefjöle :)

Denna helgen har bestått av mycket skratt, underbart sällskap och massa alkohol!!!! Jag uppskattar mina vänner i Kristinehman väldigt mycket, även dom som jag har flyttat därifrån. Denna gången både vi i Rebecca & Marcus gäststuga, mycket trevligt.
Torsdagen bestod av att vi åkte båt, och drack öl och snacka in på småtimmarna. Fredagen blev det fika med mina älsklingar och min gudson. :). Hann tyvärr inte träffa mina två bästa vänner och min gudson så mycket denna vändan men det blir det definitivt mer av nåsta gång :). Hoppas att dom även kan komma hit också! Fick även väldigt rolig nyhet också men vet ej om jag får gå ut med det. Så jag säger bara att jag ställer upp till 100 %. Sen blev det grillning på kvällen. Lördagen var den stora 25 års festen för Marcus, det va mat, 5 kamp, musik, dans och MASSA skratt.. Vi pratade mycket om allt vi gjorde när vi var små, hahahahaha!!!!! Underbart!! Då vi lade oss kl 08 på morgonen så va söndagen en pina, fy fan!! Sjuk har jag blivit igen också med råge.. Har knappt tagit mig upp ur soffan idag! Idag fick jag iaf hem mitt löshår jag har beställt :). Super fint blev det, så jag ska färga håret nån dag här nu. Har även bokat hotellet till Rhodos nu, så nu är allt bokat och klart.. Lets go!!!!! Längtar hem väldigt mycket!! Jaja sov så gott allihopa, ska lägga upp en film på när Marcus får presenten vi la ihop med dom andra. Ovärderlig min :). Sleep tight..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu