Nu e hon här :-)

Idag kom äntligen min barndomsvän Åsa hit till Stockholm :-). Så glad att hon e här! Denna helgen har ju inte utvecklat sig som jag har tänkt mig men vad gör väl det! Im going to see everything possitive! Idag va jag på en utbildning, gick bra tycker jag! Sen anlände Åsa och sen en kompis till Johan som heter Benni! Grabbarna sover för fullt, Åsa tar en dusch som vara flera timmar! Haha!! Imorn blir det stan på dagen, sen på kvällen blir det bowling, öl och ett besök på the crib! Sov så gott allihopa :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu