Tino <3 <3 <3

Min älskade gudson Tino <3. Önskar att jag säg honom mer, fick se honom växa upp! Men min gumma och jag ska ta tag i det :-). Ungen kommer bli skadad av oss men på ett bra sätt :-). Livet har sina egna vägar att gå, det mesta går inte som man har tänkt sig. Men man får kämpa sig vidare iaf! Jag har kännt det som att jag hamnat i ett svart hål. Men man måste se möjligheterna istället för att gräva ner sig i allt erlände! Jag har bestämt mig för en ny början och bara göra det bästa av allt.  Har haft en toppen helg hemma med min man, vi har varit på ikea och fixat klart lägemheten inför inflyttningsfesten :-). Vi älskar denna lägenheten!!! E så tacksam för dom som ska komma nästa helg :-). Träning står på schemat 5 dagar i veckan nu, måste fylla ut dagarna med saker! Onsdag mys med Edessa och Pauline, fredag bowling, lördag årets fest ;-). Sen rullar der bara på, en helg i Ystad, en helg i Kristinehamn igen, sen Rhodos med kompisarna efter det :-). Nu e det fan i mig dags att ta tag i saker, hitta tillbaka till mig själv och sen dela det med mig av det till mina älskade vänner, familj och man <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu