Då har Big Brother finalen varit..... Jag ...

img_8772 (MMS)

Då har Big Brother finalen varit..... Jag tycker det e roligt att kolla på det, men detta året var inte alls lika bra som förra året. Hanna J vann ocj det förtjänar hon, men vi ville att Amandeus skulle vinna! Helgen har varit lugn och härlig, hjälpte mamma i fredags, igår umgicks vi med min svägerska Artemis, mina söta brorsbarn men Elina var saknad och vi var hemma hos lor och åt hennes gudomliga lasagne. Underbart att umgås med familjen! Denna dagen har stått med packning. Nu e nästan allt ner packat ocj det e bara 5 dagar kvar tills vi flyttar in i drömlägenheten :-). Låt veckan gå fort. Vi Längtar!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu