Ibland känner man det som att man aldrig r...

img_2829 (MMS)

Ibland känner man det som att man aldrig räcker till!! Idag e en dag där jag känner att allt jag gör blir fel. Vill att allt ska var värt mödan, man kämpar och försöker men det räcker liksom inte till känns det som. Vet att man ska fokusera på det positiva, och det gör jag för det mesta. Men ibland så måste man få ta sig en stund och bara fundera! Men nu släpper vi det och ser framåt :-).Jag e iaf överlycklig att imorgon e vår sista dag och natt i denna lägenheten. Ska bli så UNDERBART att flytta och börja om på ny kula.. Då har jag nytt jobb, ny lägenhet, e nykär i min man. Imorgon ska vi till ikea och handla, :-), sen packa det sista och städa det som tar mest tid. Sen e flyttdagen :-) och grekland spelar första EM matchen! Lördag blir det tapetsering och min gumma Lina kommer och myser med oss. Jag e väldigt tacksam för alla människor runt omkring mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu