Inläggen läggs inte in :(((((

Jag har bloggat men mina inlägg läggs inte upp då blogg appen inte fungerar!!!!!!!!
Så nu lägger jag iin det jag har bloggat dom tre senaste gångerna :)
 
Midsommar och underbara vänner :-).
Vi åkte ut till Johannes föräldrars villa i Österskär som dom lånade, och firade Midsommar! Vi kom dit på torsdagen och åt så sjukt god mat och drack och satte oss vid vattnet! Själva midsommar bestod av lekar, alkohol, god mat, dans och underbart sällskap med vänner! Mycket lyckas helg! Tack allihopa! Blev sjuk i helgen och mår piss just nu, har även tusen myggbett!!!!! Imorn börjar jag mitt nya jobb :-). Hoppas att allt går bra!! Nu ska jag fortsätta mitt filmmaraton med min man! 
 
 
Nattmänniska som man e :-p.
Nu har jag jobbat 2 dagar på mitt nya jobb, blev sjuk i lördags och har mått piss men det var vara att åka dit och se glad ut! Va med om helvetes resan i måndag!!!!! SL Kiss My Ass!!!!! Idag skulle jag ha träffar två av mina fina halvgrekinnor på några glas på Hard Rock, men min hälsa sa Nej!!!!! Fick även säga Nej till att fira min brorsdotter Elina idag som fyllde 9 år!! Åren går så sjukt fort! Grattis älsklingen <3. Kan inte sova på nätterna, har snart varit vaken i 24 tim. Måste få lite sömn så jag kan bli frisk och umgås med folk! Köpte produkter till mitt här idag. Måste få det att bli bättre än detta skatbo jag har idag! Usch! Sleep tight......
 
This is friendship, this is love, this is my girl to death to us part!!
Saknar mina gumma så mycket, men till jul kommer jag och stormar NY med henne! Watch out on the streets!! Love you sweetheart <3. Igår va vi och kollade på Snowwhite and the huntsmen, den va riktigt bra tycker jag. :-). Nu e det dags att packa för att inta Kristinehöla denna helg :-). Ska mysa ihjäl mig med min gudson <3. Have a good day!!
 
Ska försöka att komma ih¨åg att jag måste blogga från datorn istället..
Ha en toppen helg allihopa :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu