A lovely sunday :-). Ska färga och slinga ...

img_7206 (MMS)

A lovely sunday :-). Ska färga och slinga mitt hår den 28 mars, min fina vän Alexandra som e frisörska ska fixa mig, även färga ögonbryn och forma dom :). Så här ska jag se ut fast lite mörkare :) Så skönt, första lediga dagen av 4 :). Man vaknar som en prinsessa. Idag va vi och kolla på en annan lägenhet men mäklaren trodde att det gick att lura Kicki Grek, men nej du!!!!!!!! Imorn e ju budgivningen på den vi vill ha i Liljeholmen så jag hoppas!!!!! Tänk på oss imorn. Please!!!! Sen åkte vi hem till min bror Jannis och hans fina flickvän Artemis. Dom lagade så sjukt god mat, på bordet stod fläskkarre, souvlaki, lammkotletter, patates :), fetost, vitlöksbröd, bea, saganaki feta. Till dessert blev det brownies, vaniljmassariner, tigerkaka, ballerina cookies, glass och jordgubbar. Magen mår inte så toppen. Haha!! Men helt klart värt det. Sen kollade vi på filmen Hugo, mycket mysig film. Imorn blir det att vara nyttig igen, hela veckan e fullspäckad :). Sov gott allihopa, hoppas ni har haft en lika trevlig söndag som vi :)


Kommentarer
Postat av: Angie

Så du ska bli blondie =) Kommer passa dig!



Vi ska fira mig och min bror den 21 april, så då är du ju fortf kvar :( Men jag tycker absolut vi ska kolla upp watch the throne! Vi måste gå!!! vet du om det finns biljetter kvar?

2012-03-20 @ 00:22:40
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu