Ångest, ångest, ångest, ångest!!!!!!!! Jag...

Ångest, ångest, ångest, ångest!!!!!!!! Jag ligger ju efter i skolan och jag har prov imorn och ska ha läst ut min non fiction bok och ska presentera den efter provet. Eftersom jag sov hos Sofia i fredags så har jag nu min bok hos henne och kan ej få tag i den förens ikväll...... Kommer aldrig hinna :(. Måste klara den här kursen. Jag SKA klara den här kursen!! Imorn ska jag börja träna, kommer vara helt död, skadade min rygg när vi bar upp grejer igår!! Ska försöka se positivt på saker och ting då massa bra saker har hänt :). See ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu