Då blev det en Samsung Tab 10.1

Igår innan jobbet så va jag med Sofia för hon ville köpa en ny mobil. Det slutade såklart med att jag köpte en Samsung Tab 10.1.
Ja vad ska man göra? Jag behöver en till plugget så jag e glad att jag köpte den.
Men det e mycket jag inte fattar och jag vet att jag kommer att bli tokig.
Idag börjar Historia A kursen, pratade med CSN idag men dom e ju lika trögfattade som vanligt.

Skulle ha träffat Maria och Adriana idag men det blev missförstånd :-(.
Skit tråkigt tycker jag då jag vill träffa dom och sen så vill jag krama på lilla undret som Maria har fått.
Får bli efter Thailand då istället. Nu ska jag fixa mig och sedan dra till söder för lite skola.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu