Det va den lugna helgen. Haha!! Jag och mi...

img_9939 (MMS)

Det va den lugna helgen. Haha!! Jag och min man hade bestämt oss för att vara nyktra fram tills vi ska på den grekiska festen i slutet på mars. Men igår så va en gammal vän Rebecca från Kristinehamn i Sthlm över helgen med sin kille. Så dom kom och åt på restaurangen, blev massa alkohol där och sen drog vi vidare till Solidaritet då dom stänger kl 05. Ville ju visa dom nått annat än utelivet i Kristinehamn. Vi hade as roligt, dansa, snacka och drack mängder med Corona och heineken. Våra män kom riktigt bra överens också, och jag och rebecca har ej setts på över 2 år. Gårkvällen va definitivt värt baksmällan :).  Idag va vi på Heron City och kolla på bio, blev ju såklart Safe House med världens bästa skådis Denzel Washington. I love that man. Sen blev det pasta och BB. Sleep tight everyone :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu