Fan va bra det känns :).  Saker och ting h...

img_3623 (MMS)

Fan va bra det känns :).  Saker och ting har äntligen börjat ordna sig efter massa år av kamp. Idag började jag min träning, med en PT, ska köra 3 ggr i veckan tills thailand och ändra min kost :). Sen gick jag ner till relax avdelningen och bada bubbelpool, tog några längder i poolen, va så lungt och fridfullt. Själen behövde det. Och nu ska jag göra andra delen av mitt nationella prov i Engelska B. Wish  me luck. Thailand och Malaysia närmar sig :) och vi kollar på lägenheter då vi har fått möjligheten till lånelöfte :). Ha livet e bra härligt just nu :). Njuuuuuta ska jag :))))). Trodde fan aldrig att den bra karman skulle komma men nu skriker den HEJ!!!! Have a nice day :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu