Från exalterad, till deppig och ledsen til...

img_9946 (MMS)

Från exalterad, till deppig och ledsen till helt out of control happy again :-). Som ni säkert förstår så gick vann vi inte budgivningen idag. Vi ville inte gå högre då den inte av värd mer. Så mitt humör sköt i taket och jag blev som en 12 åring som inte fick som den ville. Ni som känner mig, vet nog exakt vad jag pratar om ;). Sen ringer min fina bror Andreas och säger att det finns en lägenhet närmre stan än den förra (vill ej säga än). Och den e så sjukt mycket bättre än den förra. Baby please give this to us. Som min svägerska sa idag efter förlusten av den andra lägenheten: Everything happens for a reason. Jag va inte så positivt lagd åt den kommentaren just då, som ni förstår. Men fucking hell ya!!!! Everything happens for a reason. Imorn får jag reda på mitt betyg på Engelska B. Och på onsdag ska jag fixa min nya färg i håret, blev framflyttat, e fan lite nervös alltså. 16 dagar kvar till Malaysia och Thailand :-). Sleep tight and I hope tomorrow will bring me what I am wishing for <3


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hoppas!!!!!! <3

2012-03-20 @ 02:23:24
URL: http://missbabydoll.blogg.se/
Postat av: Sandra Karlsson

Helt rätt kommentar, allting händer av en anledning!!! Ödet!!

2012-03-20 @ 12:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu