God kväll :). Jag ligger i min säng, för j...

God kväll :). Jag ligger i min säng, för jag tänkte försöka sova tidigare inatt. Dagen har ju som sagt haft mycket att bjuda på. Har även sökt att gå Svenska B och Historia A nästa termin som börjar den 19 mars. Blev beviljad :). Ett till steg närmre att gå på universitet och lämna Sverige! Jag undrar en sak: om man ändrar sig, och ser in i sig själv och har tagit tag i sina brister och e en bättee person. Men man bråkar fortfarande med en viss person, hos vem ligger igentligen felet? Det e alltid två som träter, och bara den ena ändrar sig, så kommer man fortsätta träta. Vad gör man då? Jaja det finns många frågor i livet, tur att man inte bryr sig lika mycket längre. Provet va iaf mycket svårare än förra delen. Men jag hoppas att det gick bra iaf. Har bara ett Projekt och en redovisning kvar. Står 4 dagars jobb på schemat nu, träning imorn inann jobbet igen och relax avdelningen ska jag hälsa på igen :). Sov gott, dröm gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu