Good bye for now my dear friend <3 Igår jo...

img_0995 (MMS)

Good bye for now my dear friend <3 Igår jobbade min älskling Filippa sin sista dag på jobbet, på måndag flyttar hon till New York. Efter vårat sista pass ihop så tog vi ett glas vin, och när vi sa hej då så ville tårarna fram. Usch! But it is not good bye, its see you later love. Men det kommer att bli riktigt tomt utan henne, hon har hjälpt mig igenom massa saker. Hon e precis allt jag vill ha i en vän. Vad det än e så kan jag ringa henne och hon kommer. Vi dela mycket tillsammans. Im thankfull that out road crossed. Jag älskar dig gumman, och kommer alltid finnas för dig. Upplev, njut och lev livet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu