Goooood mooorgon!!!!! Varje lördags morgon...

Goooood mooorgon!!!!! Varje lördags morgon känner jag mig bakfull när jag vaknar. Även fast jag aldrig dricker på fredagar. Såg på Bog Brother efter jonbet igår, jag skäms typ bara, förra året va skit bra, i år försöker alla vara mest jävliga, mest naken och mest snusk. Skit tråkigt att titta på. Jag har märkt att mina kommentarer på mina kompisars bloggar aldrig kommer in. Cp bloggapp. Iaf så var torsdagen jätte mysig Robban Gustavsson var rolig som vanligt och Johan var super nöjd :). Har så mycket planerat innnan vi åker till thailand att jag knappt kan andas men det e roliga saker så det e nive. Denna helg blir nykter för vår del. Underbart ska det bli. Ha en bra helg..


Kommentarer
Postat av: Angie

Jag lovar, nästa gång ringer jag =). Kul att du oxå bloggar! Och när drar du till Thailand??? Jag fyller år om en månad :)

2012-03-18 @ 13:02:39
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Angie

Shit vad avundsjuk jag blir!!! jag behöver semester nu!!

Ja då missar du, jag fyller år den 16!



Men hur länge blir ni borta??

2012-03-19 @ 01:22:46
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu