Händer mycket nu :) Igår så fikade jag med...

Händer mycket nu :) Igår så fikade jag med mina fina Vänner Pauline och Edessa, dom ska även med oss till Rhodos i sommar. Det kommer bli awesome!! Sen så va jag och Johan och kolla på lägenheten vi så gärna vill ha i liljeholmen. Budgivningen börjar på måndag, hoppas, hoppas, hoppas!!!!!!!! Vill verkligen ha den....... Sen bar det av till Tre Santi så min bror Andreas kunde gå igenom papprena för lägenheten, behöver hjälpen då jag känner mig vilsen i allt detta då varken jag eller Johan ej har köpt en lägenhet förut. Sen blev det tacos mys på kvällen. Idag gjorde jag klart mitt sista projekt i Engelskan. Måste klara kursen. Det gör jag :). Min gumma Sofia hade sin första dag tillbaka på jobbet, underbart! Sakna min älskade vän Filippa bara. But NY has her <3. Have a good night :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu