Here i come life <3 Så skönt när man har h...

img_0932 (MMS)

Here i come life <3 Så skönt när man har hittat sig själv, har nya mål, har kommit och klarat sina första mål :).  Ska gå ner 13 kill på 5 månader. Färga mitt hår ljusbrunt/guld slingor. Skuldfri till oktober. Spara pengar och resa. Klara av skolan så fort jag kan. Umgås mer med mina brorsbarn. Fortsätta ha kontakt med mina underbara vänne som e härligt att lägga sin energi på.  Ja fortsätta vara den bättre versionen av mig själv :-).  Idag var jag och tränade igen, skulle gå ner till relax avdelningen, med lugn musik, jacuzzi och avslappnande härlig pool. Och tänkte sätta mig i dom mjuka liggande stolarna men NEJ då, barnsim va det där. Inte så lugnt kan man ju säga. Jobbat en av mina sista dagar med min älskling Filippa. Snart lämnar hon oss :(. Nu blir de BB reprisen och sen sova kudden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu