Herregud skjut mig hellre.....  Sträckte n...

img_2144 (MMS)

Herregud skjut mig hellre.....  Sträckte nacken i torsdags på jobbet, sov ingenting på hel nayten då jag ej kunde röra mig eller vrida på mig. Smärtan är olidlig. Sen så skulle jag ju såklart jobba i 14 timmar igår. När man sovit i 3 timmar och ej kan röra sig e ingen hitt. Men dom hjälpte mig på jobbet som tur e. Igår va även min sista dag innan semestern. Sjuuuuukt skönt... Bye bye!!!!!! Nu ska vi iväg och äta lunch med Johans farfar och Aina. Sen ska vi hämta min svägerska Artemis :-). Fixa oss inför festen ikväll, men vi börjar kvällen på Kouzina Valhallavägen då min bror jobbar ikväll, efteråt blir det drinkar på Kouzina Söder innan vi drar på grekiska festen/konserten där Elli kokkinou ska uppträda. Hon va och åt på vår restaurang igår, mycket trevliga allihopa. Nu ska jag ära lunch ha en bra lördag gott folk :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu