Idag har varit awesome på alla nivåer!!!!!...

img_8339 (MMS)

Idag har varit awesome på alla nivåer!!!!!! Dagen börja med en privatvisning av en lägenher vi ville ha i Henriksdal, för er som ej ver vart det e så tar det 3 min med buss till slussen :-). Sofia följde med mig då min man jobbade. Älskade lägenheten och vi gav ett bud. Och ficl ett samtal 2 timmar senare att vi fick den. En 3:a på 81 kvm..... I love it, allt e nyrenoverat, ismakin, diskmaskin, tvättmaskin och torktumlare, bubbelbadkar, dubbla handfat och en gästtoa :). Det e några av smaskigheterna som finns där :). Skriver kontrakt på torsdag och I juni flyttar vi in. Vi e så lyckliga :-). Sen blev det en sen lunch på Vapiano med Sofia för att fira :). Dagen och kvällen avslutades hemma hos min älskade vän Lina. Vi snacka, och kollade på Sökarna. Vi ses alldelses för sällan. Kom nyss hem. Imorn ändrar jag mitt yttre, nystart på allt. Lägger in bild på hur det blev imorn efter skolan. Min Svenska B kurs börjar imorn. Hoppas alla ni också har haft en toppen dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu