Im sooooo tired!!!!!! I onsdags slingase j...

img_8091 (MMS)

Im sooooo tired!!!!!! I onsdags slingase jag mitt hår och fixade mina ögonbryn. Så nu e jag ljushårig. :-). Jätte ovant, men skönt att förnya sig. Ska bli underbart att bli brun också :-). 11 dagar kvar tills vi åker till Thailand och Malaysia. Och nu kan vi verkligen njuta eftersom allt med lägenheten e klart. Jag lääängtar så himla mycket tills vi ska flytta. Idag min söta mamma och min man och hälsade på mig på jobbet. Blev så glad, ser henne inte så ofta, men på söndag blir det att hjälpa henne i hennes kolonistuga och grilla. Hoppas vädret håller i sig. Har precis kommit hem efter ett dubbelpass på jobbet och min rygg e paj men nu ska jag mysa ner mig i min älsklings armar och kolla på film. Ha en tre lig helg allihopa :-)


Kommentarer
Postat av: Pauline

Jättefin :-)

2012-03-23 @ 23:48:24
URL: http://missbabydoll.blogg.se/
Postat av: Angie

Shit, grattis till lägenheten oxå!! Fan vad kul!! Det är fint där i henriksdal! Och jag gillade håret! puss gumman ha en bra dag!

2012-03-24 @ 15:28:37
URL: http://vistafashionhood.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu