Jag fick VG i slutbetyg på Engelska B :-)....

img_6416 (MMS)

Jag fick VG i slutbetyg på Engelska B :-). Saker börjar hända och jag e så glad och tacksam för allt. Imorn skriver vi kontrakt på vår nya lägenhet. Jag hoppas tiden går fort...... Ligger och kollar på progammet Tunnelbanan, vilka jävla puckon det finns. Hahahahahha!! Sen finns det ju dom som e sköna också. Jag saknar mina vänner som e i Värmland, oslo och andra delar av världen. Men mest av allt vill jag hålla i min Gudson Tino, all kärlek till dig <3


Kommentarer
Postat av: Angie

Grattis gumman till betyget !! klart vi gör när ni kommr hem! Försöker att komma förbi och säga hej på jobbet nån dag oxå! så får jag se hur håret blev oxå =)

2012-03-23 @ 00:16:17
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu