Powerpoint presentation!!!!!!! Min söta vä...

img_0532 (MMS)

Powerpoint presentation!!!!!!! Min söta vän Sofia ska komma hem till mig nu och hjälpa mig med mitt sista projekt till Engelskan. Jag kan ju ingenting om Powerpoint!! Måste klara detta. Sen blir det att gå på mötet om att hjälpa ungdomar kl 18.30 ikväll med Marina och Lina. Ska bli riktigt roligt att lära sig vad som krävs och vad man kan göra för att hjälpa till på olika sätt. Min älskade gumma Filippa ringde från flygplatsen förut innan hon skolma gå på och sa hej då till mig! Du kommer bli saknad min vän. Om duuuuu vill.... Hahahahaha!!!! Nej nu blir det duschen och massa pluggande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu