Har ingen karaktär när det kommer till trä...

img_7577 (MMS)

Har ingen karaktär när det kommer till träningen! Så sjukt besviken på mig själv. Men jag har bara ett samtal till att göra så e allt på plats. Sen e det bara träningen kvar. Jag måste för att må bättre. So no more excuses! Im going to bring the inside to the outside!! Idag har det iaf arbetats i mammas kolonistuga! Och grillats såklart :-). Blev en sväng till muffinsfabriken så vi skulle ha efterrätt!! Sofia kommer förbjuda mig nu när vi ska börja träna! Sleep tight


Kommentarer
Postat av: Sofia "Personlig Tränare"

Nejnejnej Kicki!! :O vad är det jag ser? inga flera muffins nu framöver / din PT som ska köra skiten ur dig

2012-05-14 @ 20:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu