I finally did it, and im proud of myself :...

img_6060 (MMS)

I finally did it, and im proud of myself :-) Igår tog jag tag i det sista jag va tvungen att ta tag i. Känns så himla skönt. Hoppas att allt löser sig nu bara! Idag har jag en Kicki dag, har laddat ner massa gamla och nya filmer. Nu sitter jag med en filt i sängen och kollar på filmen Shes  The Man. Älskar den filmen, skrattar hela tiden. Haha!! Skönt att slippa tänka på allt och bara vara. Så glöm aldrig att bara vara och njuta av en avslappnad dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu