Inflyttningsfesten hos Sofia. Japp i lörd...

Inflyttningsfesten hos Sofia. Japp i lördags hade Sofia och Andreas inflyttningsfest. Dom har flyttat ihop i en super fin lägenhet i gamla stan. Jag va äldst på hela festen med 8 år på vissa. Haha! Men sen kom Johannes och räddade mig från det :-). Jag hade trevligt, sen drog vi vidare till Magenta. Och det va kanske inte den största hitten i världen. Men vi dansade och hade roligt iaf :-). Sen blev det efterfest med Ted och hans tjej Joanna. Mycket trevligt! Baksmällan igår va inte lika rolig men på kvällen gick vi iaf på bio och såg filmen Hungergames. Vi har ju läst alla 3 böckerna, så filmen va inte hälften så bra men bra va den :-). Nu ska jag tvätta och packa här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu