Jag e så tacksam för allt bra som händer m...

img_5451 (MMS)

Jag e så tacksam för allt bra som händer mig. Det har hänt mycket sen vi kom hem ifrån Thailand som har varit jobbigt men i slutändan så blev allt bra. Min goda karma kom och hjälpte mig upp. Och jag e så tacksam!! Det finns såklart fortfarande saker jag önskar vore annorlunda men jag ska försöka fixa det också. För jag vet att jag kan! Man ska vara glad och tacksam för allt i sitt liv, livet e inte alltid enkelt, herregud, Iv learned the hard way! Men kämpa på så kommer det. Allt jag e tacksam över: Min familj, brorsbarn, min älskade fästman, mina älta vänner här i Sthlm, mina äldsta och närmsta vänner från förr, alla ni som ej e i samma land men bandet mellan oss alltid kommer att vara starkt, mitt nya jobb, livet, allt vad sommaren har att ge, att jag får chansen att lära känna nya människor och uppleva nya saker, och jag e så sjukt tacksam över dröm lägenheten vi ska flytta in i om 10 dagar, och alla som ska komma och fira det med oss. Fokusera på det bra ni har, ta vara på det och njut. Sov gott alla mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu