Mycket trevlig dag ändå :-). Vaknade sjukt...

img_9662 (MMS)

Mycket trevlig dag ändå :-). Vaknade sjukt tidigt, såklart nu när jag äntligen kunde få sova ut. Kollade ryggen och sen valde ut tapeter som vi ska ha i nya lägenheten sen. :-). Bara 2 veckor kvar. Låt tiden gå FORT!!!!!!! Blev en lunch på mitt älsklings ställe Vapiano med min älskling. Kvällen avslutades med öl på Medis Kök & Bar med Min man, Lina, Simon och Lisa. Underbart att träffa dom. Kom hem för ett bra tag sen men kan ej sova. Men ska läsa mig tills sömns nu. Imorn kommer svärmor till storstaden och vi ska på Johannes och Mickes inflyttningsfest :-). Sleep tight!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu