Sjukt rolig helg!! Har varken haft tid ell...

img_7318 (MMS)

Sjukt rolig helg!! Har varken haft tid eller ork att skriva, men nu e det dags. Va ju som ni vet i Värmland i helgen, och vi hade det så himla roligt. Tacksam för alla mina fina vänner. Grillfesten i fredags hos Rebbe och Markus blev riktigt lyckad, vi grilla, spela kubb, snacka, sjöng snapsvisor och dansade massor :-). Några av dom hade jag inte sett på många år, och alla våra killar kommer jätte bra överens. Festen höll på till långt in på småtimmarna :-). Lördagen bestod av grillning hos min far Sune på dagen sen så bar det av till min älskade vän Linda, där även Stina och Jenny var :-). Massa skratt som vanligt, kvällen bar i väg oss till Bells och sen skrattfrossa hos Rebbe och Markus sista småtimmarna :-). Har inte skrattat så här mycket på sjukt länge. Tack allihopa <3. Sen va det bara tillbaka till verkligheten och nytt jobb. Denna veckan består av 54 timmars jobb men sen blir det lugnare. Nu ska jag vila min rygg som död efter jobbet. See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu