Sverige e ett faktum igen!!!! Japp så e de...

img_8453 (MMS)

Sverige e ett faktum igen!!!! Japp så e det, nu e vi tillbaka i Sverige och Stockholm igen. Vill verkligen inte vara här men jag e glad att vädret e fint iaf. Min söta Pauline och Edessa mötta oss på flygplatsen, fast inte utan att skämta att dom inte skulle komma. Jag höll på att lägga mig ner och bara ge upp efter den långa resan. Haha! Sen åt vi alla tacos hemma hos oss och mös. Tack tjejer <3. I måndags va jag hemma hela dagen och komla ikapp på några av mina serier och bara chillade på hög nivå. Idag har vi varit i mammas kolonistuga och grillat, nästan hela familjen. Skit skönt!! Men sen va det hem för att städa hela lägenheten inför visningen som va kl 20 idag. FAN va skönt det ska bli att flytta. :-). Jag har vuxit på denna resan och vet vad jag vill och hur jag ska var för att må bra. Och alla borde tänka en kväll som denna när man kollar på Humorgalan, varför ska man hata och snacka skit och trycka ner andra och lägga onödig energi på saker. Se på dom som inte har nånting, dom e så glada av att bara ha varnadra och vid liv. Väs upp gott folk!!!!!! Nej nu blir det BB och sedan en skräckis :p. Lina när ska vi ha mys på uteserveringar? Längtar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu